جمهوری اسلامی ایران در حالی چهل سالگی خود را پشت سر گذاشته و وارد گام دوم خود شده که علیرغم دشمنی‌های فراوان جبهه استکبار به مدد مدیریت جهادی و انقلابی موفقیت‌های چشمگیر و غیرقابل‌انکاری در عرصه‌های مختلف در منطقه و جهان داشته است.
کد خبر: ۹۲۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹ 18 December 2020
جمهوری اسلامی ایران در حالی چهل سالگی خود را پشت سر گذاشته و وارد گام دوم خود شده که علیرغم دشمنی‌های فراوان جبهه استکبار به مدد مدیریت جهادی و انقلابی موفقیت‌های چشمگیر و غیرقابل‌انکاری در عرصه‌های مختلف در منطقه و جهان داشته است.

به گزارش تابناک همداندر ادامه  این بیانیه آمده است؛ اما مدیریت لیبرالی و اشرافی حاصلش ولنگاری فرهنگی، تبعیض، تورم، گرانی‌های ساعتی، بی‌ثباتی قیمت‌ها، احتکار، قاچاق کالا و … موجب وضعیتی طاقت‌فرسا که با سلب اعتماد و دلسردی مردم از مسئولین شده است.

متأسفانه انتصابــات استاندار همدان ظاهراً باهدف مدیریت بهتر در راستای تسهیل امور و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم آن‌هم به‌طور ناگهانی و فله‌ای و با غافلگیری مردم و احزاب و اصحاب رســانه و حتی برخی مســئولان و مدیران دستگاه‌ها صورت گرفته که حاکی از روندی غیر شفاف را عیان می‌کند؟

این ذوق‌زدگی بی‌شک شائبه سیاسی و انتخاباتی دارد معمولاً انتصابات شایسته‌سالاری و توانمندی و پاک دستی لحاظ می‌گردد.  اما برکناری گروهی و سیاسی در ماه‌های پایانی دولت علیرغم عدم تغییرات در آستانه انتخابات از سوی مسئولین آن‌هم در سطح مدیران سیاسی جای سؤال دارد؟ استاندار به‌هیچ‌وجه نباید نظر و سلایق شخصی و منفعت‌طلبی و حزبی و گروهی خود را در انتخاب فرماندار به‌کار گیرد بلکه منافع عمومی و شایستگی آن فرد برای مدیریت این منافع بایستی ملاک عمل باشد. 

متأسفانه در این جابجایی مدیران کل استانداری صورت گرفته هیچ عکس‌العملی از نمایندگان دیده نشده گرچه اکثر نمایندگان اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند؟ جابجایی و تغییر چند مدیرکل ازجمله تأمین اجتماعی، سازمان اسناد و کتابخانه غرب کشور، بهزیستی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و... نیز قابل‌تأمل بوده و از همه مهم‌تر اینکه چرا مدیران غیربومی و از اقوام لر در استان منصوب می‌شوند؟ مگر همدان فرزندان شایسته‌ای ندارد که بتوانند در استان خود پست‌های مدیریتی را به‌دست گیرند؟ نمایندگان مجلس کجا هستند که مدیران غیربومی در همدان به‌راحتی پست می‌گیرند و چقدر مدیران منصوبی دارای شایستگی و توانمندی بوده و اصول شایسته‌سالاری رعایت شده است؟ 

حزب موتلفه استان همدان با تبعیت از فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و الهام از رهنمودهای ایشان ضمن قدردانی از خدمات انجام‌شده مسئولین، انتظار دارد از حاشیه‌سازی پرهیز و فرصت باقیمانده را غنیمت دانسته و تمام همتشان را مصروف خدمت‌رسانی به مردم مستضعف بکار گیرند لذا:

۱- آقای استاندار ملاک شما برای جابجایی فرماندار بدون حاشیه، که به گفته خودتان ســتودنی و در ارزیابی‌ها دارای نمره عالی و بین ۴۵۰ فرمانداری کشور رتبه ۱۸ و امسال نیز در بین ده فرمانداری برتر کشور قرارگرفته و به‌دوراز حواشی سیاسی به‌عنوان فردی کار بلد امور شهرستان را به‌درستی پیگیری می‌کرد چیست؟ 

۲- آقای استاندار چرا همدان بعد از زنجان بیشترین مدیران غیربومی دارند "ازجمله خود شما" ولی کمترین بودجه در سال ۱۴۰۰ دارد.

۳- آقای استاندار پارک لجستیکی به بخش کشاورزی همدان اختصاص‌یافته، که متأسفانه هم نمایندگان محترم مردم همدان و هم جنابعالی آن را در بلاتکلیفی رها کرده‌اید.

۴- عقب‌ماندگی استان همدان از استان‌های هم‌جوار حاصل نگاه تنگ‌نظرانه برخی مدیران ترسو و نالایق غیربومی و کوتوله و منفعت‌طلبی برخی خواص باعث ترمز پیشرفت شهر شده، آقای استاندار نقش شما در این عقب‌ماندگی چیست؟

۵- آقای استاندار شهرک صنعتی خاموش با دستگاه‌های کارخانه‌های خوابیده‌اش  غرق در خاک بی‌کفایتی قربانی کدامین مسئول شده؟

۶- آقای استاندار چرا در تکمیل پروژه پل شهید همدانی و شهید قهاری و... تعلل می‌شود.

۷- آقای استاندار در زمان صدارتتان برای خیل عظیمی از فارغ‌التحصیل‌های همدانی که در حسرت شغل راهی شهرهای اطراف می‌شوند برنامه‌ای را تدوین کردید؟

 ۸- آقای استاندار آیا برای برداشت بی‌ضابطه و بدون مجوز سنگ و حفاری و تخریب طبیعت منطقه دره_مرادبیگ و دیوین و گنج‌نامه و امامزاده کوه اقدامی انجام دادید؟ مسئول جلوگیری از این بی‌قانونی و تخریب طبیعت کیست؟
۹- آقای استاندار آیا بعد سیلاب‌های گذشته همراه تلفات زیرساخت‌ها برای جلوگیری از چنین  مصائبی مثل اهواز فراهم شد؟

۱۰- آقای استاندار گرانی‌های افسارگسیخته بعضاً سازماندهی‌شده، اجناسی که پارسال دولت و جنابعالی آبان ماه مانور بازرسی‌ها را دادید ولی مقطعی و اجرایی هم نشد؟

در خاتمه امید داریم مسئولین شفافیت را سرلوحه کار خود قرار داده و مردم را محرم و پشتیبان خود بدانند و موجب امیدآفرینی در بدنه جامعه گردند. و به فکر سفره کوچک مردم باشند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
 
حزب موتلفه اسلامی استان همدان

  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار